توزیع کمک های مومنانه بچه های مسجدی در ایام فاطمیه 

توزیع کمک های مومنانه بچه های مسجدی در ایام فاطمیه 

تاریخ انتشار : ۶ دی ۱۳۹۹
سهیلا بهادری گفت: اولویت فعالیت های کانون در این ایام، تهیه و توزیع کمک های مومنانه بچه های مسجدی و خیرین در بین خانوارهای نیازمند است.

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه، گفت: اولویت فعالیت های کانون در این ایام، تهیه و توزیع کمک های مومنانه بچه های مسجدی و خیرین در بین خانوارهای نیازمند است.



رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد افزود: در شرایط فعلی که کرونا معیشت مردم را به خطر انداخته قشری که بیش از پیش دچار مشکلات معیشتی شده، قشر ضعیف جامعه اند بنابراین در راستای طرح راهکار ۲ و با هدف کمک به بهبود معیشت این قشر آسیب پذیر تصمیم گرفتیم در مناسبت های مختلف، کمک های مومنانه را به دست آنها برسانیم.



وی بیان کرد: همین منظور در حال تهیه ۴۵۰ سبد غذایی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، مرغ و حبوبات هستیم تا در ایام فاطمیه در بین خانوارهای نیازمند با اولویت خانواده های بی سرپرست و ایتام توزیع کنیم.



بهادری ابراز کرد: نیازمندان از قبل توسط بچه مسجدی های عضو کانون، شناسایی شده اند و سبدهای غذایی با حفظ کرامت انسانی در بین آنها توزیع می شود.



رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد ادامه داد: علاوه بر این نیز در نظر داریم روزانه غذای نذری پخت کرده و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف درب منازل نیازمندان تحویل دهیم.



وی اظهار کرد: کمک و یاری رساندن یکی از موارد مورد توجه در سیره اهل بیت (ع) است و همگی باید با همدلی و همراهی کمک کنیم در این شرایط سخت، سفره نیازمندی خالی نماند.



بهادری اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه ها، استقبال از ایام فاطمیه است و در همین راستا با مشارکت و همت اعضای کانون، مسجد و محله متناسب با این ایام سیاه پوش شده است.



رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد عنوان کرد: برپایی مجلس عزای حضرت زهرا (س) با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی از سایر برنامه های کانون است که در ایام فاطمیه اجرا می شود.


وی در خاتمه تاکید کرد: حضرت زهرا (س) بهترین و برترین الگوی دینی برای ما است و امیدواریم در ایام فاطمیه بتوانیم آن گونه که شایسته است شخصیت و سبک زندگی آن بانوی بزرگوار را به قشر جوان و نوجوان معرفی کرده و برای آنها الگوسازی کنیم.

پایان پیام/ 586